Band-Man
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Band-Man

Maak Je Eigen Band
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 wandelen met de hond

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 8:31 am

sharon liep door het stads park ze liep samen met haar duitse herder shadow hij liep keurig naast haar en blacky het ratje zat op haar schouder met plukjes haar te spelen sharon liet shadow even los lopen zo jongen ga maar even lekker rennen
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa
Leraar
Vanessa


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 28
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 8:41 am

Ook marina kwam eraan. Ze liet haar puppy los en ze stoeide daarna met haar hondje in het gras Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 8:42 am

shadow liep naar het hondje toe en likte hem he shadow pas op hij is wel wat klijner dan jij hoor riep sharon die aan kwam gerent hey marina bergroete ze haar terwijl ze shadow weg trok
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa
Leraar
Vanessa


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 28
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 8:43 am

''Hoi!'' Zei ze vrolijk terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 8:47 am

sharon kwam er ook bij zitten en ging ook een beetje stoeien met haar hond hoe gaat het met je marina?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa
Leraar
Vanessa


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 28
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 9:08 am

''Heel erg goed en met jouw?'' Ze gaf haar hond een hondenkoekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 9:31 am

met mij ook heel erg goed Very Happy en sharon schoot in de lach
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa
Leraar
Vanessa


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 28
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 10:44 am

Marina keek eerst een beetje serieus maar toen ineenkeer schoot ze ook in de lach.
''Zo wij zouden nog wel eens hele goede vriendinnen kunnen worden! Meligheid is precies wat ik zoek in een vriendin'' Ze lachtte Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 10:59 am

oke zei sharon blij ik vindt meligheid ook wel lol en ze schoot weer in de lach terwijl haar ratje bijna van haar schouder af gleed ze pakte hem snel en liet hem aan marina zien kijk dit is blacky mijn ratje als je niet van ratten houd moet je het zeggen hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa
Leraar
Vanessa


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 28
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 12:07 pm

''Oh nee! Ik houd van alle dieren! Thuis heb ik nog een poes en een paard'' Ze aaide haar hond. ''En deze grote makker word later een grote herdershond..'' Ze lachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 12:21 pm

oke lachte sharon ik heb een hond en een rat en ik krijg nog een paard m'n pa laat een stal bij de villa bouwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa
Leraar
Vanessa


Aantal berichten : 59
Leeftijd : 28
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 12:24 pm

''Oke mischien worden de paarden wel maatjes. Maar nu moet ik gaan'' Ze dreef haar paard aan en galopeerde weg. Ze zwaaide nog..
Terug naar boven Ga naar beneden
sharon
Leraar
sharon


Aantal berichten : 65
Leeftijd : 29
Registration date : 17-01-08

wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitimevr jan 18, 2008 12:26 pm

ze zwaaide haar na en liep verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wandelen met de hond Empty
BerichtOnderwerp: Re: wandelen met de hond   wandelen met de hond Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wandelen met de hond
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Band-Man :: Plaatsen :: Het Stadspark-
Ga naar: